Projektowanie graficzne

Reklama ściśle wiąże się z wywieraniem na odbiorcy wrażenia za pomocą obrazu. Jest to najprostszy sposób świadomego i podświadomego przekazywania informacji, dlatego projektowanie graficzne to jeden z najistotniejszych aspektów działań marketingowych. Dobre projekty graficzne to kluczowy element każdej kampanii promocyjnej. Przy budowaniu marki od podstaw, pierwszym elementem wizualnym, którym należy się zająć jest logotyp firmy. Jest to sprawa najwyższej wagi, ponieważ będzie to najczęściej eksponowany element graficzny powiązany z naszym biznesem. Logo powinno być spójne z ideą podmiotu, kojarzyć się jednoznacznie z branżą, produktem, usługą, bądź jego działaniami. Kolejną ważną sprawą jest prostota i czytelność takiego emblematu. Logo będzie widoczne na wszystkich pozostałych projektach graficznych. Podstawowe formy promocji do których używamy projektów graficznych to:

  • oprawa graficzna strony www, portali społecznościowych i bloga
  • papiery firmowe
  • ulotki
  • wizytówki
  • banery reklamowe
  • plakaty
  • gadżety reklamowe
  • odzież firmowa
  • reklamy mobilne zewnętrzne (oklejanie pojazdów)
  • reklamy w środkach masowego przekazu (gazety, czasopisma branżowe, telewizja)
  • pozostałe systemy wystawiennicze, kasetony, bilboardy

Najlepszym rozwiązaniem jest, aby wszystkie projekty były spójne. Każdy projekt powinien posiadać podstawowy szablon, który dostosowujemy później do wszelkich form promocji wizualnej. W naszych działaniach projektowych kierujemy się przede wszystkim ideą przyciągania klientów, czy odbiorców do marki, oraz skłaniania ich do interakcji. Możemy dostosować szatę graficzną do istniejącej już marki, zmodyfikować ją, aby stała się bardziej atrakcyjna, lub stworzyć nową od podstaw. Projekt przez nas stworzony pozostaje w bazie danych i jest zawsze dostępny dla wglądu i użycia przez naszego klienta. Istotnym elementem projektów graficznych jest również jego treść. Widać tu wyraźnie dualistyczne oddziaływanie na odbiorcę, gdzie aspekt wizualny działa podświadomie, a treść i łatwość odbioru danych świadomie pobudza wyobraźnię klienta, skłaniając go do interakcji. Właśnie wymieniona tutaj interakcja jest nadrzędnym celem, który chcemy uzyskać tworząc projekty. Ilość interakcji wywołanych dzięki projektowi, będzie faktyczną wykładnią skuteczności naszej kampanii. Reklama ma nie tylko przykuwać uwagę i zatrzymać odbiorcę na dłużej, ale skłonić go do kontaktu z podmiotem i chęci zgłębiania tematu.

grafika_wektorowa_nadart projektowanie_graficzne_nadart projektowanie_stron_nadart projekty_nadart prototypy_nadart strony_responsywne_nadart

Nadaj i odbierz u Nas Paczki

migiem_nadart