Rollup reklamowy to jedna z popularniejszych form reklamy przenośnej.
Rollupy drukowane są na materiale typu blockout. Blockout to wytrzymały i odporny na warunki atmosferyczne materiał dzięki czemu nasze rollupy reklamowe sprawdzają się również jako bannery zewnętrzne, typu outdoor.
Jak przygotować pliki?
KOLORYSTYKA:
Projekt powinien zostać przygotowany w kolorystce CMYK.
FORMAT NETTO:
Gotowy grafika do rollupu po przycięciu będzie miała wymiary 1000 x 2050 mm .
FORMAT BRUTTO:
Odpowiednio przygotowany do druku plik powinien mieć wymiary 1002 x 2052 mm.
Format brutto pliku jest formatem netto powiększonym o odpowiedni spad. Spad wynosi 1 mm dla każdego z boków x-banera.
MARGINES:
W projekcie rollupu należy zastosować margines wewnętrzny 5 mm od górnego, prawego i lewego boku oraz 80 mm od dolnego boku formatu netto.
Wszystkie istotne elementy w projekcie, takie jak teksty lub logo powinny znajdować się w obszarze wewnętrznego marginesu.
Od krawędzi górnego, prawego i lewego formatu brutto należy zachować łącznie 6 mm wewnętrznego marginesu (1 mm na spad + 5 mm wewnętrznego marginesu bezpiecznego), a dla krawędzi dolnej brutto należy zachować łącznie 81 mm marginesu bezpieczeństwa (1 mm na spad + 80 mm wewnętrznego marginesu – kaseta).
ROZDZIELCZOŚĆ:
Odpowiednia rozdzielczość dla tego produktu wynosi 150 dpi.
Nikt nie wystawił jeszcze opinii.